-
Heeft u een catalogus?
Nee, wij hebben geen catalogus. Al onze artikelen zijn op de website vermeld.
-
Heeft u een showroom?
Nee, wij hebben geen showroom. Al onze artikelen kunnen alleen via de website besteld worden.
-
Sturen jullie een email als de bestelling verzonden wordt?
Ja. Als de bestelling verstuurd wordt, ontvangt u aan het eind van die dag automatisch een email.
-
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Is mijn bestelling aangekomen?
Zodra de bestelling bevestigd is, wordt een automatische bevestigingsemail verstuurd. Als u niet binnen enkele minuten een bevestigingsemail ontvangen heeft, kunt u het beste direct even contact opnemen met de klantenservice. Wij kunnen u dan aangeven of de bestelling aangekomen is.
-
Heb je een account nodig om via de website te bestellen?
Ja, om te bestellen heb je een account nodig. Indien je nog niet beschikt over een account bij Misstella, kun je een account aanmaken tijdens het plaatsen van je bestelling of je kunt een account aanmaken door naar Mijn account te gaan bovenin het scherm.
-
Hoe kan ik bestellen?
U kunt op de volgende wijze via onze website bestellen.
- zoek het artikel op dat u wilt bestellen
- vul het gewenste aantal in het rechthoekige invoervakje onder het artikel in
- klik met de muis op de knop + Winkelwagen achter het invoervakje
Het artikel is als het goed is nu aan de winkelwagen toegevoegd. U kunt dit eventueel controleren door bovenaan het scherm op de Winkelwagen te klikken. Het artikel moet er dan bijstaan.
Vervolgens kunt u dit herhalen voor alle artikelen die u wilt bestellen.
Als alle artikelen zich in de winkelwagen bevinden, kunt u als volgt de bestelling afronden:
- klik op de Winkelwagen bovenin het scherm; u ziet een overzicht van alle bestelde artikelen
- klik op de knop Adresgegevens; er verschijnt een scherm waar u zich kunt inloggen indien u een bestaande klant bent of kunt registreren als een nieuwe klant indien u nog niet eerder bij ons besteld heeft.
- klik op de knop Verzending/Betaling; er verschijnt een scherm waarin u de gewenste betaalwijze en eventuele extra services kunt aangeven
- klik op de knop Controle; er verschijnt een scherm met een overzicht van de volledige bestelling
- klik op de knop Bevestigen; de bestelling wordt definitief bevestigd, er verschijnt een ordernummer in beeld en u ontvangt een automatische e-mail met alle gegevens
Wij versturen dan de bestelling zo spoedig mogelijk nadat we de betaling ontvangen hebben.
-
Kan ik via telefoon, fax of email bestellen?
Nee. Het is alleen mogelijk bestellingen via de website in te voeren en te bevestigen. Bestellingen via email, fax of telefoon kunnen niet worden verwerkt.
-
Ik ben een artikel vergeten te bestellen. Kan het nog worden toegevoegd?
Dat hangt er van af. U kunt het beste eerst telefonisch contact opnemen. Als uw bestelling al in verwerking is, kan deze helaas niet meer worden gewijzigd. Als uw bestelling nog niet in verwerking is, kunt u nog wel een artikel toevoegen.
-
Mijn winkelwagentje blijft leeg. Hebben jullie een oplossing?
Het zou kunnen gaan om een cookie-probleem. Het winkelwagentje wordt (net als op bijna alle sites) opgeslagen in zg. cookies. Dit is een stukje informatie die op de eigen pc wordt opgeslagen. Het kan geen kwaad en wordt na gebruik automatisch door de browser weer verwijderd. Het kan zijn dat de cookie-regels in de browser 'te streng' staan ingesteld om het winkelwagentje op te kunnen slaan.
Wat u zou kunnen proberen is om in uw browser (bv. Internet Explorer) het volgende te doen:
- ga naar menu Extra || Internet Opties
- klik op tabblad Privacy
- klik op de knop Websites
- vul www.misstella.nl in het invoerveld
- klik op de knop Toestaan (de sitenaam verschijnt in de lijst eronder)
- klik op de knop OK (het scherm sluit)
- klik op de knop OK (het andere scherm sluit ook, u bent weer terug in uw browser)
- sluit ALLE schermen van uw browser
- open weer een browser-scherm, ga naar de site www.misstella.nl en probeer het nog eens
-
Ik kan geen plaatjes zien op jullie website. Hoe kan dat?
Het probleem kan liggen bij het gebruik van een zogenaamde "Firewall". De meeste Firewalls hebben een mogelijkheid om advertenties te onderdrukken. Soms worden foto's echter ook als advertenties gezien en daarom niet vertoond.
Als je gebruik maakt van de Firewall kun je het volgende doen:
- schakel de mogelijkheid uit om reclame te onderdrukken in de Firewall (de Firewall zelf kan blijven functioneren)
- sluit alle vensters van de browser (bv. Internet Explorer)
- open nu Internet Explorer opnieuw en kijk of de foto's zichtbaar zijn
-
Ik heb mijn bestelling meerdere keren bevestigd en meerdere bevestigingsemails ontvangen. Wat moet ik doen?
Als het om dezelfde bestellingen gaat, worden ze allemaal op een na automatisch geannuleerd. U hoeft dan geen email te sturen.
Bij uw betaling kunt u dan het beste het hoogste bestelnummer te vermelden.
-
Kan ik een artikel retourneren?
U kunt artikelen altijd terugsturen binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling (mits ongebruikt). Graag even een kopie van de factuur bijsluiten en aankruisen wat u terugstuurt. Ook graag uw rekeninggegevens noteren, zodat wij het corresponderende bedrag z.s.m. naar u over kunnen maken.
-
Kan ik de logingegevens van mijn Misstella account ook gebruiken bij zusterwebsites van Misstella?
Ja. De inloggegevens van uw Misstella account kunt u ook gebruiken bij zusterwebsites van Misstella.
Op deze manier kunt u snel en eenvoudig bij al onze websites winkelen en kunt u gebruik maken van de voordelen van één account bij onze websites.
-
Voldoen alle sieraden en sieradenonderdelen aan de EU wet- en regelgeving met betrekking tot cadmium, nikkel en lood.
Ja, alle sieraden en sieradenonderdelen voldoen aan de huidig geldende EU wet- en regelgeving met betrekking tot het gebruik van nikkel, cadmium en lood in sieraden en sieradenonderdelen.
-
Een artikel dat ik vroeger besteld heb, kan ik niet meer vinden. Is dit artikel uit het assortiment?
Als een artikel niet meer op de website vermeld staat, is het uit het assortiment. Het is dan niet meer te bestellen.
-
Ik zie dat een artikel op de website op ‘tijdelijk niet in voorraad’ staat. Wanneer wordt dit artikel weer verwacht?
U kunt het beste even een email sturen naar de klantenservice. Vermeld hierin het artikelnummer.
-
Hoe houd ik Silverplated artikelen glimmend?
Bij Silverplated artikelen kan er door de reactie met zuurstof soms een roze/geel/zwart laagje op het artikel ontstaan. Dit is eenvoudig met een poetsdoekje voor 925 zilver weg te vegen. Hierdoor gaat het artikel weer mooi glimmen!
-
Waarom een variabele zilver prijs?
De vraag naar zilver (en de resulterende marktprijs) en het aanbod zijn niet stabiel en daardoor is de prijs van zilver variabel. In bijvoorbeeld 2010 steeg de prijs van zilver met 68%. Onze verkoopprijs van de zilveren kralen, hangers en accessoires is afhankelijk van de zilverprijs en onze verkoopprijs voor zilveren artikelen kan daarom ook regelmatig veranderen.
-
Wat is Rhodium Plated?
Rhodium is een edelmetaal en een lid van de platina-familie. Rhodium is een zeer hard metaal met goede lichtweerkaatsende eigenschappen. Rhodium plating is een Rhodium laagje over het metaal waardoor dit metaal voor een deel wordt beschermd tegen krassen en aanslag. Rhodium plated is niet voor eeuwig en is op den duur wel gevoelig voor slijtage.
-
Wat is Silver Plated?
Zilver is een scheikundig element. Het is een zilverkleurig overgangsmetaal. De glans van zilver maakt het een gewild metaal voor sieraden. Silver plated betekent dat het onderdeel overtrokken (gecoat) is met een dun laagje zilver door middel van electroplating (dit is een galvaniseringsproces). Electroplating is het afzetten van stoffen onder invloed van elektriciteit. Silver plating zorgt voor een mooie, witte glans. Op den duur kan het laagje er wel af slijten omdat het slechts een dun laagje betreft. Ook zijn er niet veel mensen allergisch voor zilver.
-
Welke maat tabletsleeve of laptoptas heb ik nodig?
Informatie over tabletsleeves en laptoptasmaten vindt u op de desbetreffende matenpagina.
Klik hier.