www.misstella.nl - USP 1
www.misstella.nl - USP 3

Veel gestelde vragen

Winkelen/Bestellen

  • Heeft u een catalogus?
  • Heeft u een showroom?
  • Sturen jullie een email als de bestelling verzonden wordt?
  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Is mijn bestelling aangekomen?
  • Heb je een account nodig om via de website te bestellen?
  • Hoe kan ik bestellen?
  • Kan ik via telefoon, fax of email bestellen?
  • Ik ben een artikel vergeten te bestellen. Kan het nog worden toegevoegd?
  • Mijn winkelwagentje blijft leeg. Hebben jullie een oplossing?
  • Ik kan geen plaatjes zien op jullie website. Hoe kan dat?
  • Ik heb mijn bestelling meerdere keren bevestigd en meerdere bevestigingsemails ontvangen. Wat moet ik doen?
  • Kan ik een artikel retourneren?
  • Kan ik de logingegevens van mijn Misstella account ook gebruiken bij zusterwebsites van Misstella?

Assortiment/Voorraad

  • Voldoen alle sieraden en sieradenonderdelen aan de EU wet- en regelgeving met betrekking tot cadmium, nikkel en lood.
  • Een artikel dat ik vroeger besteld heb, kan ik niet meer vinden. Is dit artikel uit het assortiment?
  • Ik zie dat een artikel op de website op ‘tijdelijk niet in voorraad’ staat. Wanneer wordt dit artikel weer verwacht?
  • Hoe houd ik Silverplated artikelen glimmend?
  • Waarom een variabele zilver prijs?
  • Wat is Rhodium Plated?
  • Wat is Silver Plated?
  • Welke maat tabletsleeve of laptoptas heb ik nodig?

Betaling

  • Ik heb mijn bestelling al afgerond en wil met creditcard betalen. Hoe kan ik dat doen?
  • Ik heb mijn bestelling al afgerond en wil met PayPal betalen. Hoe kan ik dat doen?
  • Welk rekeningnummer kan ik gebruiken buiten Nederland?
  • Kan ik met een cheque betalen?
  • Ik bestel van buiten Nederland maar vanuit een EU-land. Ik heb ook een intracommunautair BTW-nummer. Hoef ik dan geen BTW te betalen?

Kosten/Landen

  • Hoe hoog zijn de verzend- en administratiekosten voor mijn land?
  • Versturen jullie naar alle landen?
  • Ik bestel van buiten Nederland maar vanuit een EU-land. Ik heb ook een intracommunautair BTW-nummer. Hoef ik dan geen BTW te betalen?

Levering

  • Leveren jullie ook onder rembours?
  • Wie zijn jullie verzendpartners?
  • Is mijn bestelling al verzonden?

Prijzen/Korting

  • Kan ik artikelen combineren om aan de staffelkorting te komen?
  • Ik bestel van buiten Nederland maar vanuit een EU-land. Ik heb ook een intracommunautair BTW-nummer. Hoef ik dan geen BTW te betalen?
  • Kan ik korting krijgen?
  • Waarom een variabele zilver prijs?
  • In welke tijdzone is Misstella gevestigd?

Overig

  • Zijn jullie ook een groothandel?
  • Verkopen jullie ook aan particulieren?
  • Is de klantenservice ook in het Frans/Spaans bereikbaar?
  • In welke tijdzone is Misstella gevestigd?
 
 
 
 

Internationaal

misstella.nl
 

Alle prijzen in EUR en inclusief BTW.